Spodaj so predstavljeni rezultati projekta: 1. uradna stran projekta: https://3reconomy6.webnode.fi/ 2. spletne strani projektov vseh sodelujočih šol: – OŠ Šmartno pod Šmarno goro, Slovenija http://erasmuskroznaekonomija.splet.arnes.si/ – Adamries Schule, Nemčija https://www.adamries.schule/wp/erasmus-2020-23 – Istituto Comprensivo Imbriani Piccarreta, Italija http://istituto.comprensivoimbrianipiccarreta.edu.it/erasmus/ – Szkoła Podstawowa nr 360 https://www.sp360.warszawa.pl/a/projekty?eqa=dGV4dD10ZXh0L3RleHQyJnN1YnBhZ2U9MA%3D%3D 3. »EKO-komite« učencev na vsaki šoli, odgovoren za razvoj trajnostne šole tudi v prihodnosti 4. E-KNJIGA v programu Canva z naslovom »Ekonomija 3R« – kombinacija orodja za informatiko in vodiča za implementacijo krožnega gospodarstva v učni načrt šole za druge izobraževalne organizacije. 5. EKO-GLOSAR v vseh petih jezikih – del e-knjige “Ekonomija 3R”, prav tako v obliki zvezka za učence. 6. EKO-družabne igre za teme: 3R Hrana, 3R Voda, 3R Energija, 3R Odpadki. 7. IT-orodja v programih Scratch, Padlet, video predstavitvah na Arnesu, YouTubu itd. – kvizi o energiji, vodi, o upravljanju odpadkov ter nov pristop k učenju trajnosti prek programiranja. – SCRATCH https://scratch.mit.edu/projects/751492991 https://scratch.mit.edu/projects/807032190/ – VIDEO-PREDSTAVITEV https://youtu.be/k2qjncpefmU https://www.youtube.com/watch?v=PIaqJSVAaIM – YOUTUBE LOCAL WASTE MANAGEMENT ORGANIZATIONS – YouTube TOUCH 8 Erasmus waste management 1 March – YouTube – KAHOOT in ostale aplikacije Cilj: digitalno orodje za temo 3R Voda Dejavnost: Učenci petega razreda so ustvarili e-izobraževalno aplikacijo in kviz v programu Kahoot o krožnem gospodarstvu: zmanjšanje, ponovna uporaba, recikliranje vode. Uporabno je za otroke od 7 do 11 let. a) Kviz o porabi in onesnaževanju vode – ustvarjen s strani devetošolcev: Uporabniško ime: smartno.kahoot@gmail.com Geslo: KAHOOT123 Povezava do kviza: https://create.kahoot.it/share/water-pollution-wasserverschmutzung/f5d81a5c-8ecb-43a2-acef-5c52dba236ca b) Učne aplikacije o vodi, ustvarjene s strani petošolcev: Povezava do učnih aplikacij https://learningapps.org/ O vodi, Katarina https://learningapps.org/watch?v=pdyydz35322 O vodi, Lara https://learningapps.org/display?v=p96103y7k22 O vodi, Naja https://learningapps.org/display?v=pfqk7xgbn22 8. Spletna mesta projekta na družbenih omrežjih: https://twitter.com/3RsErasmus https://twitter.com/PolonaPP https://www.instagram.com/3r.economysmartno/ https://www.facebook.com/ImbrianiPiccarreta/ https://www.linkedin.com/posts/polona-ponikvar-17830a57_our-educational-organisation-is-participating-activity-7111820202996068352-m7A1?utm_source=share&utm_medium=member_desktop Twinspace https://twinspace.etwinning.net/126924/home 9. RAZISKAVE: Raziskave učencev v lokalnem okolju partnerskih šol o hrani, vodi, energiji in upravljanju odpadkov – predstavljene na srečanjih, lokalni skupnosti in drugim izobraževalnim organizacijam. 10. DIGITALNO USPOSLABLJANJE IN IZDELKI 3R: Praktične delavnice za učence v obliki aktivnosti; tematika Zmanjšaj, Ponovno uporabi, Recikliraj, izdelki iz recikliranega plastike, pločevinke, tekstila, lesa, plute, papirja, knjig, hrane (baterije, skodelice, reciklirane jedi, semena…), ki jih je mogoče uporabljati v šoli ali doma. 11. ŠOLSKI VRT: sodelujoče šole so vzpostavile trajnostne šolske vrtove. https://www.instagram.com/p/CeLlJEjtftv/?igshid=MWZjMTM2ODFkZg== 12. RAZSTAVA: Forma Viva “Trajnost in krožno gospodarstvo” na šolskih dvoriščih, razstave v glavnih avlih šole. https://www.instagram.com/p/CrZBuHVN3F2/?igshid=MWZjMTM2ODFkZg== 13. Ostali rezultati – izmenjava idej in dobrih praks o izvajanju krožnega gospodarstva v šolskem učnem načrtu, – nove metodologije in izobraževalni viri o krožnem gospodarstvu za učitelje in učence, – nove veščine za informacijsko tehnologijo in digitalno pismenost za učitelje in učence, – izboljšanje medkulturnega dialoga, jezikovne spretnosti učencev in učiteljev, – ozaveščenost o evropski identiteti in vključevanje učencev s posebnimi potrebami, – zavedanje o okoljskih problemih v šolskih skupnostih. |