Rezultati projekta

Spodaj so predstavljeni rezultati projekta:

1. uradna stran projekta:

https://3reconomy6.webnode.fi/

2. spletne strani projektov vseh sodelujočih šol:  

– OŠ Šmartno pod Šmarno goro, Slovenija

http://erasmuskroznaekonomija.splet.arnes.si/

– Adamries Schule, Nemčija

https://www.adamries.schule/wp/erasmus-2020-23

– Istituto Comprensivo Imbriani Piccarreta, Italija

http://istituto.comprensivoimbrianipiccarreta.edu.it/erasmus/

– Szkoła Podstawowa nr 360

https://www.sp360.warszawa.pl/a/projekty?eqa=dGV4dD10ZXh0L3RleHQyJnN1YnBhZ2U9MA%3D%3D


3. »EKO-komite« učencev na vsaki šoli, odgovoren za razvoj trajnostne šole tudi v prihodnosti  

4. E-KNJIGA v programu Canva z naslovom »Ekonomija 3R«   – kombinacija orodja za  informatiko in vodiča za implementacijo krožnega gospodarstva v učni načrt šole za druge izobraževalne organizacije.  

5. EKO-GLOSAR v vseh petih jezikih – del e-knjige “Ekonomija 3R”, prav tako v obliki zvezka za učence.  

6. EKO-družabne igre za teme: 3R Hrana, 3R Voda, 3R Energija, 3R Odpadki.

7. IT-orodja v programih Scratch, Padlet, video predstavitvah na Arnesu, YouTubu itd. – kvizi o energiji, vodi, o upravljanju odpadkov ter nov pristop k učenju trajnosti prek programiranja.

– SCRATCH   https://scratch.mit.edu/projects/751492991   https://scratch.mit.edu/projects/807032190/    

– VIDEO-PREDSTAVITEV
https://youtu.be/k2qjncpefmU

https://www.youtube.com/watch?v=PIaqJSVAaIM


– YOUTUBE
LOCAL WASTE MANAGEMENT ORGANIZATIONS – YouTube  
TOUCH 8 Erasmus waste management 1 March – YouTube      

– KAHOOT in ostale aplikacije  
Cilj: digitalno orodje za temo 3R Voda
Dejavnost: Učenci petega razreda so ustvarili e-izobraževalno aplikacijo in kviz v programu Kahoot o krožnem gospodarstvu: zmanjšanje, ponovna uporaba, recikliranje vode. Uporabno je za otroke od 7 do 11 let.

a) Kviz o porabi in onesnaževanju vode – ustvarjen s strani devetošolcev:
Uporabniško ime: smartno.kahoot@gmail.com
Geslo: KAHOOT123
Povezava do kviza:
https://create.kahoot.it/share/water-pollution-wasserverschmutzung/f5d81a5c-8ecb-43a2-acef-5c52dba236ca
b) Učne aplikacije o vodi, ustvarjene s strani petošolcev:
Povezava do učnih aplikacij https://learningapps.org/
O vodi, Katarina https://learningapps.org/watch?v=pdyydz35322
O vodi, Lara https://learningapps.org/display?v=p96103y7k22
O vodi, Naja https://learningapps.org/display?v=pfqk7xgbn22  

8. Spletna mesta projekta na družbenih omrežjih:

Twitter
https://twitter.com/3RsErasmus
https://twitter.com/PolonaPP
Instagram
https://www.instagram.com/3r.economysmartno/
Facebook
https://www.facebook.com/ImbrianiPiccarreta/
LinkedIn
https://www.linkedin.com/posts/polona-ponikvar-17830a57_our-educational-organisation-is-participating-activity-7111820202996068352-m7A1?utm_source=share&utm_medium=member_desktop
Twinspace
https://twinspace.etwinning.net/126924/home


9. RAZISKAVE:
Raziskave učencev v lokalnem okolju partnerskih šol o hrani, vodi, energiji in upravljanju odpadkov – predstavljene na srečanjih, lokalni skupnosti in drugim izobraževalnim organizacijam.

10. DIGITALNO USPOSLABLJANJE IN IZDELKI 3R:
Praktične delavnice za učence v obliki aktivnosti; tematika Zmanjšaj, Ponovno uporabi, Recikliraj, izdelki iz recikliranega plastike, pločevinke, tekstila, lesa, plute, papirja, knjig, hrane (baterije, skodelice, reciklirane jedi, semena…), ki jih je mogoče uporabljati v šoli ali doma.

11. ŠOLSKI VRT: sodelujoče šole so vzpostavile trajnostne šolske vrtove.   https://www.instagram.com/p/CeLlJEjtftv/?igshid=MWZjMTM2ODFkZg==  

12. RAZSTAVA: Forma Viva “Trajnost in krožno gospodarstvo” na šolskih dvoriščih, razstave v glavnih avlih šole.
https://www.instagram.com/p/CrZBuHVN3F2/?igshid=MWZjMTM2ODFkZg==      

13. Ostali rezultati
– izmenjava idej in dobrih praks o izvajanju krožnega gospodarstva v šolskem učnem načrtu,
– nove metodologije in izobraževalni viri o krožnem gospodarstvu za učitelje in učence,
– nove veščine za informacijsko tehnologijo in digitalno pismenost za učitelje in učence,
– izboljšanje medkulturnega dialoga, jezikovne spretnosti učencev in učiteljev,
– ozaveščenost o evropski identiteti in vključevanje učencev s posebnimi potrebami,
– zavedanje o okoljskih problemih v šolskih skupnostih.